diumenge, 17 de maig del 2020

INSOLAFRICA-org













La pandèmia de covid19 s’està estenent aquí al Camerun, són ja més de 3.000 persones infectades i parlen d’uns 200 morts. Les dades son oficials, però es parla de molts més casos.
A Kribi l’escola d’infermeria Insolafrica continua tancada menys la biblioteca, els alumnes de tercer estan preparant el TFG i no tots ho poden fer a casa, per això hem pres les mesures d’higiene adequades com al centre mèdic, on es pren la temperatura a totes les persones que venen, siguin pacients o visitants, s’han de rentar les mans i se’ls dóna una mascareta i un parell de guants. Es desinfecta el centre mèdic dos cops al dia.
Estem esperant l’autorització del govern per poder fer els tests de diagnòstic ràpid covid19 i poder prevenir la propagació del virus a Kribi, però de moment hem d’esperar..., què?... I a qui?..., és el que ens preguntem nosaltres, no ho entenem.


La pandemia de covid19 se está extendiendo en Camerún, son ya más de 3.000 personas infectadas y de unos 200 fallecidos. Los datos son oficiales, pero se habla de muchos más casos.
En Kribi la escuela de enfermería Insolafrica continúa cerrada menos la biblioteca, los alumnos de tercer curso están preparando el TFG y no todos lo pueden hacer en sus casa, por eso hemos tomado las medidas de higiene adecuadas así como en el centro médico, donde se toma la temperatura a todas las personas que vienen, sean pacientes o visitantes, deben lavarse las manos y se les da una mascarilla y un par de guantes. Se desinfecta el hospital dos veces al día.
Estamos esperando la autorización del gobierno para poder hacer los test de diagnóstico rápido covid19 y poder prevenir la propagación del virus en Kribi, pero de momento tenemos que esperar... ¿esperar qué? ... Y ¿a quién? ..., es lo que nos preguntamos nosotros, no lo entendemos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada